Lezing Tom van den Beld

De afdeling Roosendaal van Mariënburg laat een uitnodiging uitgaan voor een lezing van Tom van den Beld. Onder de titel “Door de Geest gedreven” vraagt hij In de middag van maandag 22 oktober 2018 aan belangstellenden om de Geest in hen te laten werken.

UITNODIGING

De Mariënburgvereniging / initiatiefgroep Afdeling West Noord-Brabant nodigt leden en belangstellenden uit voor een bijzondere lezing met als thema: DOOR DE GEEST GEDREVEN – “Zijn Geest (terug)vinden in de huidige tijd.” Het zal een boeiende middag worden waarin Tom van den Beld ons meeneemt. Hij nodigt ons uit de volledige Geest in ons te laten werken zodat we persoonlijk en gemeenschappelijk tot leven blijven komen in onze tijd.

De lezing wordt gehouden in Mariastede, St. Theresiastraat 44 in Roosendaal op maandagmiddag 22 oktober, ’s middags van 13.30 – 15.30 uur.
De toegangsprijs bedraagt 10,00 euro voor deze middag

Wij hopen op uw belangstelling voor deze inspirerende samenkomst, waar de geest zijn werk zal doen. Wijs ook anderen op deze middagbijeenkomst a.u.b.

Namens de initiatiefgroep:
Adri Brooijmans