Waarschuwing

Het formulier #7 bestaat niet of is niet gepubliceerd.
Het formulier #19 bestaat niet of is niet gepubliceerd.
radio5

De Algemene Vergadering 2018 vindt plaats op zaterdag 14 april, van 10.30 - 13.00 uur (vanaf 10.00 uur ontvangst met koffie) Domstad, Koningsbergerstraat 9,  3531 AJ Utrecht. U krijgt een lunch aangeboden. In het middagprogramma vieren we ons 35 jarig bestaan en bereiden we ons voor op de toekomst. Het middagprogramma begint om 14.00 uur.

Leden, inclusief partnerleden, zijn welkom op de Algemene Vergadering op zaterdag 6 mei a.s. in Utrecht.

logo kAlgemene Vergadering Mariënburg in Amersfoort bijeen.

De dreiging met excommunicatie van twee pastores in Best maakt wel erg duidelijk dat in de Nederlandse katholieke kerkprovincie een kerkscheuring is ontstaan.

2012 av

Uitnodiging voor de Algemene Vergadering van Mariënburg, vereniging van kritisch katholieken.

2012 avMariënburg kijkt terug op een geanimeerde  Algemene Vergadering. Er was de gebruikelijke aandacht voor het afgelopen jaar en het lopende jaar. Zoals voor het ontstaan van de nieuwe San Salvator Gemeenschap waarover we uit eerste hand werden geïnformeerd. Daarnaast hoorden we leuke ideeën en een boeiende inleiding over oecumene: Zonder wrijving geen glans.